astra_zeneca_photo
Ελλάδα

Φθιώτιδα: Ερωτηματικά μετά τον θάνατο 37χρονης μητέρας έναν μήνα μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca

Η γυναίκα υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο 19 ημέρες μετά το εμβόλιο

Σοκάρει η υπόθεση μιας 37χρονης μητέρας δύο παιδιών στη Φθιώτιδα , η οποία πέθανε έναν περίπου μήνα μετά τον εμβολιασμό της κατά του κοροναϊού με AstraZeneca, με τους συγγενείς της να ζητούν απαντήσεις.

Η 37χρονη, η οποία ήταν Αλβανικής υπηκοότητας και ζούσε πάρα πολλά χρόνια με την οικογένειά της σε κωμόπολη της Φθιώτιδας, έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου της Astra Zeneca στις 28 Απριλίου.

Σύμφωνα με το LamiaReport, ενώ η γυναίκα δεν είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα υγείας, 19 ημέρες μετά το εμβόλιο – στις 17 Μαΐου – υπέστη ένα μικρό εγκεφαλικό επεισόδιο. Ειδικότερα, δεν μπορούσε να μιλήσει καλά και παρέλυσε η μία πλευρά της.

Διακομίστηκε στο νοσοκομείο Λαμίας, όπου έκανε αξονική τομογραφία και οι γιατροί της είπαν ότι είχε ένα παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο και ότι καλό θα ήταν να κάνει και κάποιες επιπλέον εξετάσεις.

Η Μαγνητική Τομογραφία, που έγινε σε ιδιωτικό εργαστήριο, έδειξε ότι η γυναίκα είχε περάσει τέσσερα μικρά εγκεφαλικά (το παροδικό εγκεφαλικό ισχαιμικό επεισόδιο ή ΠΙΕ θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως μίνι-εγκεφαλικό, προκαλείται από την προσωρινή διακοπή στην παροχή αίματος προς τον εγκέφαλο – ισχαιμία σημαίνει ελαττωμένη αιματική ροή.). Επίσης οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε και στένωση στην καρωτίδα.

Μετά από αυτά τα αποτελέσματα οι γιατροί του νοσοκομείου Λαμίας της συνέστησαν να πάει σε νοσοκομείο της Αθήνας για να κάνει γενικότερες και αναλυτικότερες εξετάσεις για να εντοπιστεί η αιτία που προκάλεσε όλα αυτά.

Υψηλή χοληστερίνη «είδαν» οι γιατροί 

Πράγματι η 37χρονη πήγε σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου νοσηλεύτηκε για 4 - 5 ημέρες και έκανε όλες τις εξετάσεις. Η απάντηση που πήραν οι συγγενείς από τους γιατρούς είναι ότι αυτά δεν είναι παρενέργειες του εμβολίου και ότι όλα προκλήθηκαν από υψηλή χοληστερίνη.

Οι γιατροί συνέστησαν στην 37χρονη να κάνει και τη δεύτερη δόση του εμβολίου, αν και δεν πρόλαβε, ενώ της έδωσαν μια αντιπηκτική αγωγή.

«Στην Αθήνα μας είπαν ότι για όλα φταίει η χοληστερίνη. Η γυναίκα μου δεν είχε ποτέ χοληστερίνη. Όταν ρώτησα σε ποιες τιμές ήταν η χοληστερίνη όταν μπήκε και όταν έφυγε από το νοσοκομείο, απάντηση δεν πήρα…», λέει ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας στο LamiaReport.

Επιστρέφοντας στο σπίτι της η 37χρονη και ακολουθώντας την φαρμακευτική αγωγή που της έδωσαν από το νοσοκομείο της Αθήνας είχε κάποια ακόμα συμπτώματα. Τα χέρια της άρχισαν να πρήζονται και να μελανιάζουν. Τόσο στο Κ.Υ. της περιοχής της όσο και στο νοσοκομείο Λαμίας, που απευθύνθηκε, οι γιατροί ήταν καθησυχαστικοί και της είπαν ότι είναι από τα φάρμακα που παίρνει.

Η κατάρρευση της γυναίκας 

Ωστόσο, στις 25 Ιουνίου, η 37χρονη παρουσίασε έντονο πονοκέφαλο, ζαλάδες και εμέτους. Αρχικά την μετέφεραν στο ΚΥ της περιοχής και από εκεί στα Επείγοντα του νοσοκομείου Λαμίας. Εκεί έπαθε σοβαρό αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο και κατέρρευσε.

Οι γιατροί την έβαλαν έτσι εσπευσμένα στο χειρουργείο, ωστόσο ήταν ήδη αργά. Η άτυχη μητέρα δύο παιδιών διασωληνώθηκε στη ΜΕΘ, ενώ λίγες ώρες αργότερα άφησε την τελευταία της πνοή.

Η 37χρονη άφησε πίσω της ένα αγοράκι δύο ετών και ένα επτάχρονο κοριτσάκι.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα