Επί ποδός βρίσκεται το υπουργείο Υποδομών ένεκα της γραμμής 4 του μετρό. Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Γιώργος Καραγιάννης μίλησε στο Κόντρα Channel για το ολοκληρωμένο σχέδιο του «μετροπόντικα».

Ο ίδιος έκανε λόγο για ένα ολιστικό σχέδιο ύψους 13 δισ. ευρώ, τονίζοντας πως «στο Υπουργείο έχουμε δουλέψει πάρα πολύ και αυτό αρχίζει και φαίνεται. Είμαστε ένα Υπουργείο που λέμε λίγα και προσπαθούμε να κάνουμε πολλά, γιατί αυτό ταιριάζει και με τη φύση του αντικειμένου μας».

Ξεκινούν οι εργασίες στη γραμμή 4 του Μετρό

Ο Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε στον χρόνο εκκίνησης των εργασιών λέγοντας, «Στις αρχές του καλοκαιριού θα στηθούν τα πρώτα εργοτάξια για την επέκταση της γραμμής 4 του Μετρό, από το Γουδί ως την Βεΐκου και τη Κατεχάκη.
Θα ξεκινήσει ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα που έγιναν ποτέ στη χώρα» υπογράμμισε και επεσήμανε πως το επόμενο διάστημα αναμένεται να στηθούν 15 εργοτάξια. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τα πρώτα εργοτάξια της Γραμμής 4 που θα πιάσουν «δουλειά» το καλοκαίρι θα είναι στην Κατεχάκη, στο Άλσος Βεΐκου, στα Εξάρχεια και στο Κολωνάκι.

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών αναφέρθηκε και στον Πειραιά λέγοντας πως το επόμενο καλοκαίρι αναμένεται να παραδοθούν στο κοινό οι τρείς τελευταίοι σταθμοί του Μετρό. «Ο Πειραιάς πλέον θα είναι ένας πλήρης συγκοινωνιακός κόμβος όπου εκεί πέρα θα μπορεί κάποιος να φεύγει από το λιμάνι του Πειραιά και σε 55 λεπτά να είναι στο αεροδρόμιο».

«Αναβαθμίζουμε τη Δυτική Αττική»

Ο Γιώργος Καραγιάννης στάθηκε ιδιαίτερα στην αναβάθμιση της Δυτικής Αττικής και τη δημιουργία τριών νέων σταθμών προς Ίλιον και Ανθούπολη. «Εκτιμούμε ότι αρχές του 2022 ίσως και νωρίτερα, θα προκηρύξουμε την επέκταση προς τις δυτικές συνοικίες. Αυτές οι συνοικίες θα έρθουν πολύ κοντύτερα στο κέντρο, πολύ κοντύτερα στο αεροδρόμιο. Οι μετακινήσεις θα είναι πολύ ευκολότερες πλέον και θα αναβαθμιστούν όλες αυτές οι περιοχές της Αττικής».

Παράλληλα, προανήγγειλε ότι στις αρχές του επόμενου έτους θα δημοπρατηθεί και το έργο της επέκτασης του προαστιακού της Δυτικής Αττικής, προς Ασπρόπυργο, Ελευσίνα και Μέγαρα. «Θα έρθουν και αυτές οι περιοχές πολύ κοντύτερα προς το κέντρο της Αθήνας και θα προσφέρουμε υπηρεσίες σε αυτούς τους κατοίκους, με γρήγορες μετακινήσεις αναβαθμίζοντας και αυτές τις περιοχές».

Νέες θέσεις εργασίες και ρευστό στην αγορά

«Μόλις ξεκινήσουν τα πρώτα εργοτάξια θα έχουμε καινούργιες θέσεις εργασίας. Πολύ απλά, θα πέσουν, χρήματα στην αγορά και θα κινηθεί όλη η οικονομία. Το κομμάτι των υποδομών κινεί παραπάνω από 100 επαγγέλματα περίπου. Άρα, αυτά τα χρήματα θα φτάνουν στην κοινωνία, ο κόσμος θα βρει νέες δουλειές και όλα θα κυλήσουνε πολύ καλύτερα» υπογράμμισε στη συνέχεια.

Οδικά έργα σε Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη

Καταλήγοντας, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στα δύο πολύ σημαντικά οδικά έργα, το Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και το Δράμα-Αμφίπολη, που όπως είπε έχουν περίοπτη θέση στο σχεδιασμό της Βορείου Ελλάδας και είναι συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Μάλιστα ξεκαθάρισε ότι «όπου έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα δεν θα υπάρχουν διόδια. Ο σκοπός μας δεν είναι να υπάρχουν παντού διόδια». Εστίασε, τέλος, ιδιαίτερα στο flyover που πρόκειται να αλλάξει όλη την αρχιτεκτονική των μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη με τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα επιφέρει επισημαίνοντας πως ούτε εκεί θα υπάρχουν διόδια στις μετακινήσεις των πολιτών.