Από πολύ νωρίς έσπευσαν και σήμερα οι πολίτες στο κατάστημα της ΔΕΗ στην οδό Αριστείδου, όπου χθες η ουρά ήταν τεράστια και είχε επικρατήσει μεγάλος συνωστισμός και ένταση, καθώς ήταν η πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας των υποκαταστημάτων.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, στο κεντρικό κατάστημα της Αριστείδου βρέθηκαν και σήμερα πολλοί πολίτες αλλά δεν υπήρξαν οι χθεσινές εικόνες συνωστισμού ούτε ένταση κι εκνευρισμός. Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της δημόσιας τηλεόρασης, το συγκεκριμένο κατάστημα άνοιξε τα ρολά του ήδη από τις 7 παρά δέκα, καθώς ήδη συγκεντρωνόταν κόσμος.

Στο σημείο βρίσκεται ήδη και αστυνομία προκειμένου να συμβάλλει εάν χρειαστεί στην εξομάλυνση της κατάστασης.

Στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA μίλησε ο διευθυντής προγραμματισμού της ΔΕΗ, Παναγιώτης Σκάλκος για τα χθεσινά γεγονότα υποστηρίζοντας πως αυτά δεν είχαν σχέση με τον προγραμματισμό ή τους υπαλλήλους, αλλά με τη διαδικασία που έπρεπε να τηρείται από την είσοδο του καταστήματος και μετά και η οποία δεν τηρήθηκε.

«Έγινε ένα ποδοσφαιρικό ντου, χάθηκε οποιαδήποτε απόσταση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Σήμερα έχουν φροντίσει ώστε να υπάρχει περιπολικό μπροστά από το κατάστημα, το οποίο με ηχητικό σήμα θα ειδοποιεί τους πολίτες να κρατούν τις αποστάσεις ασφαλείας.

Αναφορικά με την γραμμή 11770, ο κ. Σκάλκος υποστήριξε πως «όπως σε όλες τις εταιρείες υπάρχει ένα κύμα προς την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, έτσι και στη ΔΕΗ, οι υπάλληλοι είχαν αναλάβει να μαζέψουν τα τηλέφωνα των πελατών ώστε να τους καλέσουν σήμερα.

«Δε το δέχομαι ότι ήταν θέμα της ΔΕΗ, η ΔΕΗ είχε φροντίσει την παραμικρή λεπτομέρεια από την είσοδο του καταστήματος και μετά», συμπλήρωσε.


Υπενθυμίζεται ότι και η ΔΕΗ και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπενθύμισαν χθες πως δεν κόβεται το ρεύμα για έναν απλήρωτο λογαριασμό, ενώ η διευθύντρια επικοινωνίας της Επιχείρησης τόνισε πως στο κατάστημα εκτελούνται συγκεκριμένες συναλλαγές καθώς όλες οι διαδικασίες μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά.

Παρόμοια είναι σήμερα η εικόνα και στο υποκατάστημα της ΔΕΗ στη Νεάπολη της Θεσσαλονίκης, με τους πολίτες να σπεύδουν εκεί ακόμα και από τις 5 το πρωί αλλά χωρίς μεγάλες ουρές και συνωστισμό.

Σύσταση προς τους καταναλωτές, προκειμένου να αποφύγουν τον όποιο συνωστισμό, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους μέσα από το site της ΔΕΗ www.dei.gr και από το τηλεφωνικό κέντρο 11770, του οποίου το ωράριο έχει αυξηθεί και πλέον καλύπτει όλο σχεδόν το εύρος συναλλαγών (πληρωμές, νέα συμβόλαια, αλλαγή στοιχείων, διακανονισμοί κλπ) απευθύνει η Επιχείρηση.