Ένας αστεροειδής θα περάσει «ξυστά» από τη Γη απόψε (vid)
h7k4ayfv2iemvguiqhyc
Διεθνή

Ένας αστεροειδής θα περάσει «ξυστά» από τη Γη απόψε (vid)

Τρέχει με ταχύτητα 34.000 χλμ/ώρα.

Την ευκαιρία να παρατηρήσουν από κοντά έναν αστεροειδή που απόψε θα περάσει «ξυστά» από τη Γη θα έχουν επιστήμονες.

Πρόκειται για τον «2017 ΥΖ4», ο οποίος ανακαλύφθηκε μόλις πριν λίγες μέρες από τους ερευνητές του Mount Lemmon Survey Observatory στην Αριζόνα των ΗΠΑ. Ο αστεροειδής «τρέχει» με 34.000 χλμ/ώρα και αναμένεται να περάσει σε απόσταση 224.395 χιλιομέτρων από τη Γη, απόσταση που θεωρείται πολύ κοντινή για τους επιστήμονες.

Δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσει στη Γη. Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για τον 52ο αστεροειδή που πέρασε ανάμεσα στη Γη και τη Σελήνη το 2017, με τους επιστήμονες να δηλώνουν ότι έχουν ανακαλύψει χιλιάδες νέους αστεροειδείς τα τελευταία χρόνια.

«Είναι ο πρώτος γνωστός αστεροειδής που θα περάσει ανάμεσα στη Γη και τη Σελήνη από τις 21 Νοεμβρίου που δύο τέτοιοι αστεροειδείς πέρασαν κοντά μας με διαφορά 35 λεπτών ο ένας από τον άλλο», δήλωσε εκπρόσωπος της NASA. Και πρόσθεσε: «Μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου γνωρίζαμε ότι υπάρχουν 17.495 διαστημικά αντικείμενα γύρω από τον πλανήτη μας, εκ των οποίων τα 17.389 είναι αστεροειδείς. Μόνον φέτος ανακαλύψαμε 1.985, άλλους 1.888 τον περασμένο χρόνο και 1.571 το 2015.»

Διαβάστε περισσότερα