Επιστροφή στην Κανονικότητα Θανάσης Φουσκίδης Δημήτρης Κουνιάς Γιώργος Νόκος
Σάλος με το διαφημιστικό μπύρας που ''προωθεί'' τον βιασμό
mediadefaultimagesnaya-rivera-bud-light-music-first
Διεθνή

Σάλος με το διαφημιστικό μπύρας που ''προωθεί'' τον βιασμό

Aντιδράσεις έχουν ξεσπάσει για το σλόγκαν την εταιρείας

Σάλος έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες με το νέο σλόγκαν που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει η μπύρα Bud Light στην ετικέτα της, το οποίο πολλοί πιστεύουν ότι προωθεί τον βιασμό.

«Η τέλεια μπύρα για να καταργηθεί το 'όχι' από το λεξιλόγιό σας για αυτή τη νύχτα», γράφει η καινούργια ετικέτα της Bud Light, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Αμερική.

Κάτω από το σλόγκαν, αναγράφεται το hashtag της διαφημιστικής καμπάνιας #UpForWhatever και το «τελειωτικό χτύπημα» έρχεται με τη φράση «Η τέλεια μπύρα για ό,τι κι αν συμβεί».

Απαντώντας στις κατηγορίες ότι η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια της Bud Light προωθεί τον βιασμό, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Alexander Lambrecht εξέδωσε εχτές την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η καμπάνια Up For Whatever της Bud Light, η οποία διανύει πλέον τον δεύτερο χρόνο της, έχει εμπνεύσει εκατομμύρια καταναλωτές να αλληλεπιδράσουν με τη φίρμα μας με θετικό και κεφάτο τρόπο. Σε αυτό το πνεύμα, δημιουργήσαμε πάνω από 140 σλόγκαν που είχαν ως σκοπό να προωθήσουν τη διασκέδαση. Με το συγκεκριμένο μήνυμα προφανώς κάναμε λάθος και λυπούμαστε γι' αυτό. Δεν θα ενθαρρύναμε ποτέ οποιαδήποτε ασεβή ή ανεύθυνη συμπεριφορά».

TAGS:

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα