Σάλος έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες με το νέο σλόγκαν που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει η μπύρα Bud Light στην ετικέτα της, το οποίο πολλοί πιστεύουν ότι προωθεί τον βιασμό.

«Η τέλεια μπύρα για να καταργηθεί το 'όχι' από το λεξιλόγιό σας για αυτή τη νύχτα», γράφει η καινούργια ετικέτα της Bud Light, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην Αμερική.

Κάτω από το σλόγκαν, αναγράφεται το hashtag της διαφημιστικής καμπάνιας #UpForWhatever και το «τελειωτικό χτύπημα» έρχεται με τη φράση «Η τέλεια μπύρα για ό,τι κι αν συμβεί».

Απαντώντας στις κατηγορίες ότι η συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια της Bud Light προωθεί τον βιασμό, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Alexander Lambrecht εξέδωσε εχτές την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η καμπάνια Up For Whatever της Bud Light, η οποία διανύει πλέον τον δεύτερο χρόνο της, έχει εμπνεύσει εκατομμύρια καταναλωτές να αλληλεπιδράσουν με τη φίρμα μας με θετικό και κεφάτο τρόπο. Σε αυτό το πνεύμα, δημιουργήσαμε πάνω από 140 σλόγκαν που είχαν ως σκοπό να προωθήσουν τη διασκέδαση. Με το συγκεκριμένο μήνυμα προφανώς κάναμε λάθος και λυπούμαστε γι' αυτό. Δεν θα ενθαρρύναμε ποτέ οποιαδήποτε ασεβή ή ανεύθυνη συμπεριφορά».