Το φαινόμενο Barbie που καταγράφει πρωτοφανή εισπρακτικά ρεκόρ, ιντριγκάρει και εμπνέει δημιουργούς που με τη σειρά τους παράγουν τα δικά τους έργα. Αυτή είναι και η περίπτωση μιας μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, όπου το δημιουργικό τμήμα της κατέφυγε στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), για να προτείνει τις δικές του εκδοχές της βασιλικής οικογένειας στον κόσμο της Barbie.

Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από ροζ και απολύτως πλαστικές εκδοχές των royals. Σε αυτές βλέπουμε τον βασιλιά Κάρολο και τη βασίλισσα Καμίλα ως Κεν και Μπάρμπι, σε μια «κολακευτική» εκδοχή και για τους δύο.

Από μια τέτοια σειρά δεν θα μπορούσε να λείπει το απόλυτο royal icon, η πριγκίπισσα Νταϊάνα. Δύο κούκλες Μπάρμπι αφιερωμένες στη Νταϊάνα, με χτενίσματα και ντυσίματα που τιμούν την αδικοχαμένη πριγκίπισσα και αναδεικνύουν το αθάνατο στυλ της.

barbie8_0
barbie9
barbie6_1
barbie4_3
barbie10_0
barbie10
barbie2_3
karolos_1