Εντυπωσιακό κόλπο του οίκου μόδας Diesel κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο, όταν γέμισε τη σκηνή με 200.000 κουτιά προφυλακτικών, πρώτον για να μιλήσει για τη «σεξουαλική θετικότητα» και δεύτερο για να προλογίσει τη συνεργασία του με την Durex. 

Πρόκειται να εγκαινιαστεί, η συνεργασία, αυτήν την άνοιξη με το tagline «For Sucsexful Living» (μια ανατροπή στο «For Successful Living» της Diesel), σύμφωνα με τη «Vogue».

Ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Γκλεν Μάρτενς, αποκάλυψε επίσης στο instagram ότι θα υπάρχουν «δωρεάν προφυλακτικά για όλους» στα καταστήματα του brand τον Απρίλιο.

«Η σεξουαλική θετικότητα είναι κάτι εκπληκτικό. Μας αρέσει να πειραματιζόμαστε στη Diesel και το αντιμετωπίζουμε σοβαρά», δήλωσε ο Μάρτενς σε δελτίο Τύπου: «Διασκεδάστε, σεβαστείτε ο ένας τον άλλον, να είστε ασφαλείς. Για μια επιτυχημένη σεξουαλική ζωή!».

Τα κουτιά των προφυλακτικών, μάλιστα, χρησιμοποιήθηκαν και για προσκλήσεις στους καλεσμένους της επίδειξης, συμπεριλαμβανομένων της Τζούλια Φοξ και της διευθύντριας μόδας του Bloomingdale, Μαρίσα Γκαλάντε Φρανκ.

Η Φρανκ, συγκεκριμένα, μοιράστηκε μια φωτογραφία της πρόσκλησης στα stories της στο instagram λίγο πριν το σόου.