Άλλο ένα δυναμικό και στοχευμένο εξώφυλλο κυκλοφόρησε το αμερικανικό περιοδικό Time, θίγωντας το θέμα των αποκαλύψεων για το Facebook, που έφερε στο «φως» η πρώην product manager της εταιρίας, Φράνσις Χάουγκεν, αλλά και το εξάωρο «μεγάλο κρασάρισμα».

To εξώφυλλο φιλοξενεί εκ νέου τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ, τον οποίο προσωποποιεί σαν το Facebook, όπου υπάρχει η επιλογή «διαγραφή του Facebook».

Μάλιστα, αν προσέξει κανείς τις λεπτομέρειες, o κέρσορας του ποντικιού βρίσκεται εγγύτερα στην πλευρά της διαγραφής και όχι της ακύρωσης, έτοιμος για το μοιραίο «κλικ»…