Δεν την ενδιαφέρει αν αποτελεί στόχο των τζιχαντιστών του ISIS η πρώην πορνοστάρ Μία Καλίφα και εξακολουθεί να τους προκαλεί γνωρίζοντας ότι παίζει με τη φωτιά!

Η 28χρονη πρώην ηθοποιός ταινιών για ενηλίκους με υπερηφάνεια έδειξε στο Instagram το νέο «κόσμημα» στο σώμα της, το καινούργιο τατουάζ που χτύπησε στον αριστερό της πήχη και απεικονίζει την Άσια Ραμαζάν, θύμα των τζιχαντιστών του Ισλαμικού Κράτους, γνωρίζοντας ότι με αυτή την κίνησή της προκαλεί για μία ακόμη φορά τους αδίστακτους τρομοκράτες.

Η Ραμαζάν, με καταγωγή από το Κουρδιστάν, ήταν μία από τις γυναίκες που δολοφονήθηκαν στα χέρια των φανατικών τζιχαντιστών του Ισλαμικού Κράτους. Στη φωτογραφία του τατουάζ η Καλίφα γράφει: «Νιώθω τιμή που ο Γιουσέφ Ντάνιελ (σ.σ.: Σουηδός εικαστικός) σχεδίασε αυτό το τατουάζ ειδικά για εμένα. Το μήνυμά του θα με εμπνέει κάθε μέρα. Η Άσια Ραμαζάν ήταν μέλος της Κουρδικής Ομάδας Προστασίας Γυναικών και έδινε τη δική της μάχη για να προστατεύσει τη Συρία από τους τζιχαντιστές. Σκοτώθηκε στα 19 της χρόνια, κατά την απελευθέρωση της πόλης Μανμπίζ».


Υπήρξε σούπερ σταρ στο χώρο του πορνό με αξιόλογη πορεία

Η Μία Καλίφα (κατά κόσμον Σάρα Τζο Σαμούν) καλεί μάλιστα στην ανάρτησή της στο Instagram τα 23,8 εκατομμύρια των θαυμαστών της να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για τη Ραμαζάν, μία από τις πραγματικές μάρτυρες της εποχής μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Λιβανεζοαμερικανίδα Μία Καλίφα υπήρξε σούπερ σταρ στο χώρο του πορνό με αξιόλογη πορεία, μέχρι που γύρισε μια σκηνή ομαδικού σεξ φορώντας χιτζάμπ. Η σκηνή και εκείνη θεωρήθηκαν βλάσφημες και έκτοτε η Καλίφα μπήκε στο μάτι των τρομοκρατών του ISIS, που απείλησαν να τη βιάσουν, να τη βασανίσουν και να την αποτελειώσουν. Μάλιστα, γύρισαν και βίντεο, δείχνοντας τι θα της κάνουν και πώς θα την αποκεφαλίσουν.

Παρά το γεγονός ότι η σκηνή εκτόξευσε τη φήμη της, τρεις μήνες αργότερα, στις αρχές του 2015, η Καλίφα ανακοίνωνε ότι αποσύρεται οριστικά από τη βιομηχανία του πορνό, προτιμώντας «μια κανονική δουλειά», αφού, όπως είχε αποκαλύψει σε παλαιότερη συνέντευξή της, οι απολαβές της δεν διέφεραν και πολύ από αυτές μιας συνηθισμένης δουλειάς.

*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα On Time