Όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνο και η πτήση έχει μεγάλη διάρκεια, ασφαλώς δεν θα αισθάνονται ιδιαίτερα άνετα (για να το πούμε ευγενικά), αν στη διπλανή θέση κάθεται μια οικογένεια με ένα μωρό που κλαίει ακατάπαυστα.

Όμως, οι Ιάπωνες φαίνεται ότι έχουν βρει τη λύση, για να είναι όλοι (ή τουλάχιστον οι περισσότεροι) ευχαριστημένοι. Η αεροπορική εταιρεία Japan Airlines (JAL) αποκάλυψε ένα online εργαλείο που υποδεικνύει πού πρέπει να κάθονται στο αεροσκάφος οι οικογένειες με μωρά.

Πώς λειτουργεί; Όταν οι επιβάτες με μωρά από λίγων ημερών έως δύο ετών κάνουν κράτηση, ένα εικονίδιο με μωρό θα κάνει την εμφάνισή του στο σύστημα όπου απεικονίζονται οι θέσεις του αεροσκάφους. 

Με τον τρόπο αυτό, οι υπόλοιποι επιβάτες που κάνουν check in θα ενημερώνονται για το πού (δεν) πρέπει να καθήσουν. Τουλάχιστον κατά προσέγγιση, καθώς είναι σχεδόν αδύνατον να γλιτώσει σε απόλυτο βαθμό την φασαρία. 

Στα κοινωνικά δίκτυα υπήρξαν διάφορα σχόλια. Ορισμένοι εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους για την προειδοποίηση. Ιδού ένα χαρακτηριστικό tweet:

 


Υπάρχουν βέβαια και άλλοι που μιλούν για έναν ιδιότυπο ρατσισμό και αναρωτιούνται αν μετά θα πάρουν σειρά όσοι ροχαλίζουν ή βγάζουν άλλους ενοχλητικούς θορύβους...