Αποστολή στη Χαλκιδική 

Το πρώτο βήμα μιας πολύ μεγάλης τουριστικής επένδυσης και ενός ευρύτερου στρατηγικού σχεδίου στη διεθνή αγορά σηματοδοτεί η λειτουργία του νέου Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική

Πρόκειται για ένα πολυτελές θέρετρο πέντε αστέρων της Zeus International Hotels & Resorts που βρίσκεται στο πιο παρθένο σημείο της χερσονήσου Κασσάνδρας

Ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από περίπου δύο εβδομάδες, υπό τη διαδικασία soft opening και ήδη συγκεντρώνει υψηλό ενδιαφέρον στις κρατήσεις του επόμενου

Xalkidiki_ZeusResoert3

τριμήνου.

Παράλληλα, αποτελεί το πρώτο μέλος των Registry Collection Hotels στην Ευρώπη και καρπό συνεργασίας της Zeus με τη Wyndham Hotels & Resorts. Πρόκειται για έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ξενοδοχειακούς ομίλους στον κόσμο με χαρτοφυλάκιο 9.150 ξενοδοχείων σε 95 χώρες και 24 brands και εισηγμένο στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. 

H συμμαχία αυτή σηματοδοτεί την αρχή ενός απαιτητικού αναπτυξιακού πλάνου luxury προϊόντων στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο και την Ευρώπη και έχει δύο βασικές παραμέτρους: από τη μια πλευρά η Wyndham, που κατά παράδοση δραστηριοποιούνταν σε ξενοδοχεία μέσης κατηγορίας και city hotels εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία των resort και του τουρισμού πολυτελείας. 

Από την άλλη, δίνεται το έναυσμα στην ελληνική ξενοδοχία να απαγκιστρωθεί από το τετριμμένο μοντέλο των «παντρεμένων»  με τους tour operator οικογενειακών επιχειρήσεων και να την τοποθετήσει στον χάρτη των διεθνών luxury brands, με στόχο να προσπεράσει τις ανταγωνίστριες χώρες (π.χ. Τουρκία, Ισπανία, Πορτογαλία) που, για την ώρα, προηγούνται.  

Haris_Siganos

«Είμαστε ο μοναδικός όμιλος παγκοσμίως, που το όνομά μας υπάρχει δίπλα σε μια μεγάλη αλυσίδα (βλ. Wyndham Grand Athens by Zeus International). Ποτέ στην ιστορία δεν υπήρξε εταιρεία να αποδεχτεί κάτι τέτοιο», τόνισε ο Χάρης Σιγανός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Zeus International Hotels & Resorts, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου Ajul στη Χαλκιδική. 

Ωστόσο, όπως υπογράμμισε, τα brands δεν είναι πανάκεια και επ' ουδενί δεν σημαίνει ότι όλα τα ξενοδοχεία πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθήσουν τη διανομή των εμπορικών σημάτων. 

Επιπλέον, όπως πρόσθεσε, η Zeus είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που δημιούργησε το Wyndham Residence, στην αρχή ως δική της ιδιοκτησία, στη συνέχεια της Wyndham που θέλησε να το εξελίξει σε ένα διεθνές brand. 

Κατά τα ίδια, η Zeus ήταν πρώτη εταιρεία που έκανε management στο Dolce, ένα σήμα της Wyndham που απαγορευόταν να δοθεί ως franchise.

Το γεγονός λοιπόν ότι το Ajul αποτελεί το πρώτο Registry Collection ξενοδοχείο, στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ευρασία (ΕΜΕΑ) σηματοδοτεί μια νέα εποχή στη στρατηγική συμμαχία των Zeus και Wyndham που «βλέπουν» ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν μπορεί παρά να είναι εξαγώγιμο. 

«Έχει έρθει η ώρα να φύγουν τα ελληνικά ξενοδοχεία στην αγορά του εξωτερικού και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε. Να πετύχουμε δηλαδή επιθετικές εξαγορές, όχι υπό την έννοια single asset/property αλλά ολόκληρων χαρτοφυλακίων με ξενοδοχεία στην Ευρώπη», ξεκαθάρισε ο Χ. Σιγανός σχετικά με την επέκταση της συνεργασίας Zeus-Wyndham στο εξωτερικό.

Μάλιστα, λόγω του ότι στην ιταλική αγορά οι δύο εταιρείες κατέχουν την έβδομη θέση με μεγάλη επιτυχία στη Βόρεια Ιταλία, δεν αποκλείουν μια πρώτη είσοδο στην Αυστρία. 

Μανίκης (Wyndham): Ανοίγουμε γραφείο στην Αθήνα μέσα στον επόμενο μήνα - Θα είναι η εδρα της νοτιοανατολικής Μεσογείου 

Τα επιχειρηματικά σχέδια της Wyndham στο ελληνικό έδαφος αποκάλυψε από την πλευρά του ο Δημήτρης Μανίκης, πρόεδρος της Wyndham Hotel & Resorts στην στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ευρασία (ΕΜΕΑ), εξηγώντας πως ο μεγάλος στόχος είναι η προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων πελατών στην Ελλάδα, μέσα από τα 100 εκατ. μέλη που έχει η Wyndham, ως το δεύτερο ισχυρότερο loyalty club. 

«Ανοίγουμε γραφείο στην Αθήνα σε έναν μήνα και δημιουργούμε τη Wyndham Hellas, την έδρα της Νοτιοανατολικής Μεσογείου. Θα εξυπηρετεί τα Βαλκάνια, την Κύπρο, την Ιταλία και τις CIS (σ.σ. Κοινοπολιτείες Ανεξάρτητων Κρατών) όπως το Καζακστάν, το Ουζμπεκιστάν, τη Γεωργία και το Αζερμπαιτζάν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Δ. Μανίκης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Ajul στη Χαλκιδική.


Οπως είπε, σε συνεργασία με τη Zeus έχουν δώδεκα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και συνολικά δεκαοκτώ

Το στοίχημα όμως τώρα είναι να αυξηθούν, αφού η Ελλάδα είναι χώρα στρατηγικής σημασίας για την τουριστική βιομηχανία. Σημειωτέον πως στην Τουρκία η Wyndham διαθέτει ήδη πάνω από 100 μονάδες. 

Ακόμη, ο Δ. Μανίκης είπε πως θα ανοίξουν νέες θέσεις εργασίες και πως ήδη έχουν προσληφθεί Ελληνες συνεργάτες που ζουν και εργάζονται στην Αθήνα.

Πώς διαφοροποιείται η Zeus με το Ajul

Αυτή τη στιγμή στη Zeus έχουν επενδυθεί κεφάλαια πάνω από 60 εκατ. ευρώ, ενώ η αποτίμηση του ομίλου είναι πάνω από 300 εκατ. ευρώ, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα καινούργια ξενοδοχεία, όπως το KoSea στην Κω. 

Οπως υπογραμμίζει ο Χ. Σιγανός, η Zeus δεν συντονίζει απλά τη λειτουργία μιας ξενοδοχειακής μονάδας, αλλά αναλαμβανει όλη την ανάπτυξη, από τα σχέδια, τις αδειοδοτήσεις, τις κατασκευές κ.ο.κ.

Στο Ajul ο ίδιος πίστεψε από την πρώτη στιγμή ότι είναι μοναδική τοποθεσία και ότι η κατασκευή ενός ξενοδοχείου στη συγκεκριμένη περιοχή της Χαλκιδικής

Xalkidiki_ZeusResoert2

ήταν τεράστια ευκαιρία, καθώς θα μπορούσε να στηθεί ένα resort που θα πληρούσε στο εκατό τοις εκατό τις απαιτήσεις του μέλλοντος στις τάσεις της φιλοξενίας και των διακοπών. 

«Το Ajul έχει μια μοναδικότητα σε σχέση με τα άλλα ξενοδοχεία resort της Χαλκιδικής αλλά και της υπόλοιπης Ελλάδας. Είναι σε ένα ιδιαίτερο σημείο από πλευράς κάλλους και θέας και συγχρόνως είναι ένα resort του οποίου όλες οι κατηγορίες δωματίων (σ.σ. δωμάτιο, bungalow, σουίτα, βίλα) είναι σε διπλάσιο ή και τριπλάσιο μέγεθος από οποιοδήποτε άλλο ξενοδοχείο», ανέφερε σχετικά ο Χάρης Σιγανός, υπογραμμίζοντας ότι το νέο resort θα παίξει καταλυτικό ρόλο στο να επανασυσταθεί η συγκεκριμένη, παρθένα τουριστικά, περιοχή.

Στην ουσία, η Zeus αξιοποιεί τη φετινή σεζόν ως πρόβα τζενεράλε για τα επόμενα χρόνια, ολοκληρώνοντας αρκετά έργα του βασικού σχεδίου που βρίσκονται σε διαδικασία εξέλιξης, όπως το εμπορικό κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών mini market, επιπρόσθετες αίθουσες στις εγκαταστάσεις spa-wellness, κ.ά. 

Το πλήρες εγχείρημα αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025, με το συνολικό κόστος επένδυσης να ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ, και στο οποίο συμπεριλαμβάνεται ελικοδρόμιο, κατασκευή τελεφερίκ για ακόμα πιο άμεση πρόσβαση στην παραλία και αναμόρφωση του νέου δρόμου σε εσπλανάδα με φυτεύσεις καλλωπιστικών λουλουδιών και δέντρων. Επιπλέον, εξετάζεται το έργο για κατασκευή ιδιωτικής μαρίνας

Αυτή τη στιγμή σε επίπεδο κλινών φτάνει τις 600, με 171 δωμάτια σε λειτουργία, ενώ αναμένεται να αγγίξει τις 1.700 κλίνες, ενώ στις εγκαταστάσεις του resort έχουν κατασκευαστεί και δωμάτια προσωπικού.

Το Ajul έχει το προνόμιο να βρίσκεται σε μια περιοχή που από την αρχαιότητα ήταν ξακουστή για τα ιαματικά λουτρά της και τις υπόγειες πηγές που αναβλύζουν και φτάνουν έως τη θάλασσα μέσα από τα βράχια. 

Αυτό είναι κάτι που θα ανεβάσει το προϊόν welness του ξενοδοχείου, που αξιοποιεί τα ευεργετικά νερά, μαζί με φυσικές θεραπείες σε ειδικούς μεγάλους χώρους με θερμαινόμενη πισίνα, σάουνα, τζακούζι και δωμάτιο χαλάρωσης (φωτογραφία).


Μεγάλη βάση δίνεται και στο γαστρονομικό σκέλος, με τρία εστιατόρια (Infinity, Thimari και Ambrosia) που προσφέρουν μεσογειακή κουζίνα με μαγειρευτά από τοπικά προϊόντα της Χαλκιδικής.

Την εμπειρία διαμονής συμπληρώνουν premium ετικέτες και εκλεκτά αποστάγματα στα μπαρ του resort, με signature κοκτέιλ. 

Στα σχέδια του ξενοδοχείου είναι ο συνεδριακός τουρισμός, το MICE αλλά και ο γαμήλιος τουρισμός, γι' αυτό και έχει στήσει ειδική αίθουσα εκδηλώσεων 600 τ.μ. 

Τέλος, η Zeus επένδυσε ιδιαίτερα στον εναλλακτικό τουρισμό, εντάσσοντας στο νέο θέρετρο γήπεδα τένις, μπάσκετ και beach volley, καθώς και ένα adventure park, με κατάλληλες εγκαταστάσεις και τον απαραίτητο εξοπλισμό για αναρρίχηση, mini soccer, τοξοβολία κ.ά.

Μια ιδιαίτερη και σπάνια εμπειρία που μπορεί να ζήσει κάποιος στο Ajul είναι η νυχτερινή παρατήρηση των αστερισμών (αστροτουρισμός), αλλά και το snorkeling, χάρη στην ιδιαιτερότητα του βυθού στην παραλία μπροστά στο ξενοδοχείο.