H ολοένα και πολυπληθέστερη κατηγορία των αστικού προσανατολισμού SUV μόλις απέκτησε ακόμα έναν εκπρόσωπο με την μορφή του μικρότερου SUV της Seat το οποίο αποκαλύφθηκε και όπως έχουν από καιρό ανακοινώσει οι Ισπανοί, ονομάζεται Arona.

To Arona έχει ως αφετηρία την πολυχρηστική αρχιτεκτονική του VW Group, ΜQB Α0 όπου βασίζεται και το νέο Ibiza, ενώ σε επίπεδο αισθητικής το νέο μικρό crossover αντλεί τις επιρροές του τόσο από το supermini όσο και από το μεγαλύτερο SUV της γκάμας Ateca.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, το Arona είναι κατά 7,9 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος από το Ibiza, φτάνοντας τα 4,14 μέτρα, ενώ όπως εύκολα θα υπέθετε κανείς με δεδομένη την κατηγορία το ισπανικό Β-SUV αυξάνει την απόσταση του από το έδαφος κατά 9,9 εκατοστά προκειμένου να στοιχειοθετήσει τον πιο περιπετειώδη προσανατολισμό του.
Την εικόνα συμπληρώνει το γενναιόδωρο ύψος της οροφής που επίσης έχει αυξηθεί εξασφαλίζοντας περισσότερο χώρο και καθ’ ύψος για τους επιβαίνοντες. 

Χάρη στις αυξημένες του διαστάσεις το Arona υπόσχεται και περισσότερη πρακτικότητα, με την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ του να ξεκινά από τα 400 λίτρα.

Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσει μια πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης οι οποίες συνοψίζονται στο γενναιόδωρο αριθμό των 68 συνδυασμών ενώ ανάλογη αναμένεται να είναι και η προσέγγιση για το εσωτερικό με pop χρωματισμούς που φιλοδοξούν να καλύψουν κάθε γούστο σε απόχρωση η τεχνολογία στα πρότυπα του Ibiza και του Ateca.

Έτσι, το Arona επωφελείται από το τελευταίας τεχνολογίας infotainment της Seat με λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED, διζωνικού κλιματισμού, ατμοσφαιρικού φωτισμού LED για το εσωτερικό καθώς και ένα ηχοσύστημα BeatsAudio 300 watt με έξι ηχεία και subwoofer.

Χωρίς εκπλήξεις είναι και η γκάμα κινητήρων που θα εφοδιάσει το Arona, καθώς εφαλτήριο αποτελεί ο τρικύλινδρος turbo του 1,0 λίτρου σε εκδοχές ισχύος 95 και 115 ίππων και σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή προαιρετικά το DSG διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Διαθέσιμος θα είναι και ο νέος κινητήρας του VW Group, 1.5 TSI Evo ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και διαθέτει σύστημα αδρανοποίησης κυλίνδρων ωστόσο στην περίπτωση του Arona θα εξοπλίζει αποκλειστικά την σπορ προσανατολισμού έκδοση FR η οποία επωφελείται και από σύστημα επιλογής τεσσάρων διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης και τη δυνατότητα δύο ρυθμίσεων για την ανάρτηση.

Σε ό,τι αφορά τις επιλογές diesel, το Arona θα διατεθεί με τον οικείο TDI των 1,6 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 95 και 115 ίππων ενώ από το 2018 θα προσθέσει στην γκάμα του και έκδοση φυσικού αερίου με κινητήρα διπλού καυσίμου 1,0 λίτρου απόδοσης 90 ίππων.

Το Arona αναμένεται να διατεθεί από το τέλος της χρονιάς αφού πραγματοποιήσει την επίσημη εκθεσιακή του πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο.