Είναι γνωστό ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν πολύ χρόνο και χρήμα για την προώθηση των προϊόντων τους, έχοντας παρουσιάσει κατά καιρούς πολύ ενδιαφέροντα, άρτια εικαστικά ή ιντριγκαδόρικα αποτελέσματα.

Ο τρόπος με τον οποίο επέλεξε η Lexus να προωθήσει το νέο LC 500 στην Ευρώπη, σίγουρα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από τους πλέον ευφάνταστους και κυρίως εθιστικούς, καθώς με μια έξυπνη εφαρμογή και την συνδρομή του διάσημου DJ Mark Ronson επιτρέπει σε οποιονδήποτε το επιθυμεί να συνθέσει τη δική του μουσική η οποία –αν το θέλει- μπορεί να υποβληθεί επισήμως ως πρόταση στην Lexus προκειμένου να επενδύσει το σχετικό διαφημιστικό σποτ.


Και αν όλα αυτά δεν ακούγονται τόσο ελκυστικά ή εύκολα, η πρωτοτυπία της συγκεκριμένης διαφημιστικής εκστρατείας έγκειται στο γεγονός ότι ότι ο Mark Ronson, δημιούργησε μια αλληλουχία από οκτώ σετ με έξι διαφορετικές επαναλαμβανόμενες μουσικές λούπες, επιτρέποντας στον καθένα, μόνο με λίγα κλικ του ποντικιού να φτιάξει το δικό του soundtrack χωρίς να απαιτούνται μουσικές γνώσεις.

Ανεξαρτήτως από το αν κάποιος ενδιαφέρεται να υποβάλλει την μουσική του πρόταση προκειμένου να επενδύσει το video προώθησης της Lexus, αξίζει μια επίσκεψη στη σελίδα https://www.lexus.eu/lexus-today/make-your-mark/ όπου εμφανίζεται η συγκεκριμένη μουσική εφαρμογή καθώς επιτρέπει πολλούς μουσικούς πειραματισμούς αποτελώντας μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για γνωριμία με κονσόλες, μίκτες.