Στους πρώτους τέσσερις αγώνες της σεζόν, η Ferrari υπέφερε κατά διαστήματα με τη διαχείριση των ελαστικών, ξαναβιώνοντας τις δυσκολίες του 2020. Ωστόσο, στη Βαρκελώνη ο ρυθμός του αγώνα ήταν πολύ πιο σταθερός.

Η Formula 1 βασίζεται σε μικρές λεπτομέρειες που διαταράσσουν την ισορροπία υπέρ του ενός ή του άλλου.

«Η Βαρκελώνη είναι μια δύσκολη πίστα και αν τα πας καλά εκεί, μπορείς να τα πας καλά σε πολλές πίστες» τόνισε ο Mattia Binotto, προσθέτοντας: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τον αγώνα της Ισπανίας. Εκπληρώσαμε τον στόχο μας, που ήταν να μαζέψουμε βαθμούς για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, να τερματίσουμε όσο το δυνατόν ψηλότερα, και νομίζω ότι η τέταρτη και η έβδομη θέση ήταν ένα καλό αποτέλεσμα».

Σύμφωνα με τον Binotto, «γνωρίζουμε επίσης ότι η Βαρκελώνη είναι μια δύσκολη πίστα και συνήθως, αν τα πας καλά εκεί, μπορείς να τα πας καλά σε πολλές πίστες . Νομίζω ότι σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο λειτούργησε όπως αναμενόταν, όχι μόνο στις κατατακτήριες δοκιμές».

Ο επικεφαλής της Ferrari ξεκαθάρισε πως «νομίζω ότι είχαμε έναν καλό ρυθμό σε σχέση με τις κατατακτήριες δοκιμές και νομίζω επίσης ότι και οι δύο οδηγοί είχαν ένα καλό Σαββατοκύριακο με τη διαχείριση των ελαστικών, η οποία θα ήταν κρίσιμη . Αυτό ήταν ένα πρόβλημα στον πρώτο αγώνα στο Μπαχρέιν, οπότε συνολικά ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο για εμάς».

Ο Charles Leclerc, ο οποίος… θυμάται ακόμα τις δυσκολίες της Ferrari το 2020 με τα ελαστικά, είναι πολύ πιο αισιόδοξος για τη φετινή σεζόν. «Στην Ίμολα ήμασταν επίσης πολύ δυνατοί. Στο Μπαχρέιν δεν έκανα καλή δουλειά για να κρατήσω τα ελαστικά όσο το δυνατόν καλύτερα, και στο Πορτιμάο ήταν αρκετά καλά», τόνισε ο Μονεγάσκος. Και προσέθεσε: «»Δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη αδυναμία όπως ίσως υπήρχε πέρυσι στον αγωνιστικό ρυθμό. Αισθάνομαι ότι φέτος είναι πολύ πιο ισορροπημένη και είμαστε πραγματικά ισχυρότεροι τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όσο και στον αγώνα , οπότε είναι καλό».


Πηγη: caranddriver.gr