Το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής της Fabia μπορεί να ήρθε με την μορφή ενός σκοτεινού teaser που αποκάλυπτε ελάχιστα σε σχέση με τη νέα γενιά του supermini, ωστόσο η Skoda σκέφτηκε να «επανορθώσει» διασκεδάζοντας την περίοδο αναμονής μέχρι την πρεμιέρα του μοντέλου που αναμένεται σύντομα, με μια χορταστική συστοιχία πληροφοριών και εικόνων του.

Όπως αφήνει να εννοηθεί η σειρά εικόνων του αλλά και η επιβεβαιώνει η Skoda δημοσιοποιώντας τα σχετικά μεγέθη, η νέα Fabia είναι σημαντικά μεγαλύτερη σε μέγεθος σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της αλλά και σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο supermini του ομίλου.

Ειδικότερα, με μήκος 4,107 μέτρα, πλάτος 1,78 μέτρα, ύψος 1,46 μέτρα και μεταξόνιο 2,564 η νέα Fabia έχει περίπου το μέγεθος ενός Golf τέσσερις γενιές πίσω, μια σύγκριση ιδιαίτερα χρήσιμη όχι μόνο για το supermini αλλά και για την εξέλιξη των αυτοκινήτων γενικότερα.

Όπως περιμένει κανείς από ένα τυπικό Skoda, η αύξηση των μεγεθών εκτός από περισσότερη ευρυχωρία στον θάλαμο επιβατών φέρνει και μια γενναία αύξηση σε όρους πρακτικότητα με το πορτ μπαγκάζ να αυξάνει την χωρητικότητά του κατά 50 λίτρα φτάνοντας τα 380 λίτρα, μέγεθος που υπερβαίνει συντριπτικά τα μέτρα της κατηγορίας.

Για την ιστορία, με την αναδίπλωση των καθισμάτων η δυναμικότητα σε όρους φόρτωσης εκτοξεύεται σε 1.190 λίτρα. Επίσης, για όσους αναζητούν κάτι ακόμα πρακτικότερο στην κατηγορία των supermini, η Fabia θα αξιωθεί για μια ακόμα φορά με έκδοση Combi.

Παρά την αύξηση των διαστάσεων, η μετάβαση της Fabia σε μια νέα αρχιτεκτονική δεν σημαίνει και μεγαλύτερο βάρος, ενώ το supermini προδιαγράφεται και ως το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο της κατηγορίας του με αεροδυναμικό συντελεστή 0.28 χάρη στην νέα σχεδίαση, αλλά και την συνδρομή μιας ενεργής γρίλιας που θα διαδραματίσουν το δικό τους ρόλο στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Επίσης η νέα Fabia προδιαγράφεται αποδοτικότερη όσο και ισχυρότερη χάρη στην νέα γκάμα κινητήρων η οποία θα συμπεριλαμβάνει και τον τετρακύλινδρο TSI Evo 1,5 λίτρου απόδοσης 150 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται με κιβώτιοιυ διπλού συμπλέκτη DSG, θα διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων και θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας.